FAQs

Frequently Asked Questions


Dat kan zeker. Hiervoor kan je contact met ons opnemen en dan nemen we je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling. Wij zijn van mening dat vragen stellen geen geld mag kosten, offertes zijn dus altijd gratis bij ons!
We hebben er voor gekozen om de clips niet los in de webshop te koop te zetten zodat er geen verwarring ontstaat over hoeveel clips je nodig hebt, daarom zitten er altijd voldoende clips bij je Birdstop bestelling. Mocht je te kort hebben gekregen, of er een aantal verloren zijn, dan kunnen we er natuurlijk altijd een aantal nasturen.
We accepteren betalingen met Klarna tot een bedrag van maximaal €300,-. Voor meer informatie over het retourneren van bestellingen die geplaatst zijn via de Klarna betaalmethode wijzen we u op onze retourvoorwaarden.
Jazeker, standaardproducten kunnen altijd geretourneerd worden. Als het om een maatwerk product gaat echter, dan is retourneren helaas niet mogelijk. Mocht er een probleem zijn met een maatwerk product dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen en zoeken we samen naar een passende oplossing. Op deze pagina vind je meer informatie over ons retourbeleid.
Jazeker, dit wordt Click & Collect genoemd. Deze keuze is te selecteren bij het afrekenen onder de verzendmethodes. Als je voor Click & Collect kiest hoef je natuurlijk geen verzendkosten te betalen.
Ja, van het gootdrain hebben we zelfs altijd sample-pakketten klaarstaan. In de sample-pakketjes van het gootdrain zitten stukken van onze 3 verschillende maten gootdrain. Zoekt u andere samples, neem dan gerust contact op en dan helpen we u verder.
Standaard zou je in de e-mail een factuur moeten krijgen na het afronden van je bestelling. Als je deze niet gekregen hebt, maar hier wel behoefte aan hebt, dan kan je altijd even contact met ons opnemen en dan versturen we ‘m handmatig nog een keer.
Nee, wij zelf doen niet aan Birdstop installatie. We hebben echter wel een paar handelspartners die een Birdstop installatieservice aanbieden. Dit zijn ervaren zonnepaneel installateurs die het er zo voor u op kunnen zetten. Als je interesse hebt in deze service neem dan contact met ons op voor meer details.
Ja, wij leveren behalve in Nederland ook veel in België. Andere landen is ook zeker mogelijk (zelfs buiten Europa), maar dan enkel op aanvraag.
Jazeker, maar hier wordt wel een toeslag voor gerekend vanuit onze transporteur. Dit is daarom dus ook terug te zien in de vorm van verhoogde verzendkosten. Voor Texel komt dit neer op een toeslag van €10, voor de andere Waddeneilanden is dit €20.